lørdag 31. august 2013

God kveld i stua!

Ukene går altfor fort, og med to små og full jobb osv, ble bloggingen i siste rekke denne uken. 
Men nå er man landet godt i sofakroken. Ost og kjeks er kommet på bordet og de siste kveldenes opptak er kommet på skjermen:) 

Med et halv øye på tven og resten inne i bloggeverden, kan det ikke annet enn å bli en fantastisk aften!

I kveld skal jeg legge ut litt bilder av nyhuset vårt:)
Koselig å se tilbake på en lang prosess:)

Ha en knall kjekke kveld!! ;)

-minimadammen-


torsdag 22. august 2013

Helt plutselig kom høsten!:)







































Helt plutselig kom høsten, og med den kom kom også bloggen min!
Endelig min egen blogg. Dette har jeg brukt mye tankevirksomhet på og vips
så hadde jeg blogg! Spennende og skummelt på en gang!!

Nå gleder jeg meg masse til å dele noe av min hverdag her på bloggen og tenne stearinlys i høstmørket:)

Ha en fin høstkveld;)
(P.S enda litt i sjokk over at jeg har min helt egen blogg!!)