søndag 15. september 2013

Døgne har altså ikke nok timer!

God kveld !

For en nydelig høstdag dette har vært! Fargene rundt oss nå er bare helt ubeskrivelig! 
Vi har vært masse ute og bare kost oss! 

Lite blir gjort inne når dagene er slike i helgene, så derfor har jeg vært slapp på bloggefronten.
Jeg slenger ut noen bilder før det er kveld og mørkt her;)

-minimadammen-


En av utebenkene mine:)
 kjøkkenet mitt blir til!:)

Vårt Paradis!!

søndag 8. september 2013

NYHUSET




Fra soverommet vårt!:)

vitamininnsprøytning!


NORD-NORGE 
PÅ  SITT
BESTE!

Helgen er på hell!:)

Helgene er altså gull verdt!!

Da er helgen på hell og man klarer nesten ikke vente på neste;) Neida nå er batteriene ladet og klar jeg er klar til en ny og innholdsrik uke:) Etter naustfest hos naboen i går var det deilig å pakke sekken å suse på hytten vår i dag. Hadde egentlig store planer om å få opp noen bildehyller i nyhuset. Men med sol fra skyfri himmel og mange uferdige prosjekter på hytta, fristet det litt mer. 

På hytta fikk vi endelig montert dusjen ferdig og ei ny taklampe over kjøkkenbordet. Ellers ble det ute jobbing. Vi fikk slått en del rundt hytta, ungene var helt eksemplariske og hadde nok savnet hytten. Vi har vært der lite etter vi overtok nyhuset. 

Nå blir det et kapittel eller to i ei god bok på tampen av helgen:)

Nyt kvelden!
-minimadammen-

fredag 6. september 2013

Litt mer snacks!:)

Fant et par bilder jeg bare må dele med dere ikveld:)



Her er dørene to av glassdørene våre i huset, den til høyre er inn til kjøkkenet fra stuen, det er doble skyvedører.
Døren til venstre er den du ser lengre ned på bloggen. Denne døren fører ut til gangen/hallen vår:)





Her er tapeten til minstemann i huset!:)

Tidsklemma!!!

Hei igjen!! 

Prøver å vær inne her så mye som mulig:) men føler ikke det blir nok. Dette gjenspeiler det vanlige hverdagen min. Døgnet har ikke nok timer og tidsklemmen er stadig et tema! Jeg har i tillegg dilla på instagram og snap chat, disse er veldig lett tilgjengelig og blir en kanal som ofte blir brukt. Derfor hadde det vært kjempe morsomt hvis dere også vil følge meg på en av dem f.eks :) 

Instagram nicket er minimadam
Fredag in the house!:)

Da var man landa i sofaen, og tven er kommet på og godteriet er kommet i skålene. Og straks skal lukten fra et glass rødvin fylle stua:)Kan det bli bedre??
Det har vært en nydelig sommerdag her i Vesterålen og jeg fikk meg en fantastisk fjelltur i formiddag! 
Det var skikkelig energipåfyll :)

Ellers har vi fått ny isbitmaskin i hus, den har vi savnet de siste ukene. Det er rart hvor avhengig man kan bli av enkelte ting.

Ikveld har jeg tittet rundt på nettet etter Oslo lampa, har så lyst på den her i nyhuset!! Håper å få kjøpt den om ikke så altfor lenge. Imens jeg venter på å kjøpe den kan jeg heller vise der litt mer av nyhuset vårt:)


Ha en superfin kveld !!

-minimadammen-

torsdag 5. september 2013

Ukene går:)

Nesten helg!!

Jeg aner virkelig ikke hvor ukene blir av, plutselig er det torsdag igjen. 
Med torsdagen kommer også helge-roen sakte, men sikkert snikende inn på meg. 
Etter en lang tid i permisjon, har det vært en overgang å komme ut i jobb igjen, på godt og vondt:)
Det positive er jo at man setter enda mer pris på helgene:) Fredagskvelden spesielt er gull!!

Endelig igår fikk jeg åpnet esken  med hvite happy lights, som jeg kjøpte for en god del uker siden på Sprell i Stavanger. Har grubla litt på hvor jeg skulle ha dem. Jeg har vært inne på tanken å ha dem over en stige jeg har på badet, eller i en lang blank vase jeg har stående på gulvet. Men plutselig slo deg meg at det kunne bli fint å bare ha dem liggende i en stor luftig skål. Skålen jeg kom på jeg hadde er fra Ikea. Tenkte jeg skulle legg ut et bilde eller to så får dere se så fint det ble. Riktig koselig i

høstmørket!!:-)

Kanskje flere har tips til hvor man kan bruke happy lights evt pynte med dem?

Ellers må alle ha en flott og koselig høstkveld!

-minimadammen-

søndag 1. september 2013

Søndager er fine dager!:)

God aften der ute!

Da en søndagen på hell, og det har vært en innholdsrik dag. 
Dagen har gått til fjelltur, kakebaking og barnebursdag. Småguttene har vært ute hele dagen, så de sovnet fort når de traff putene ikveld!

Nå har jeg havnet på i gyngestolen og kjenner det at jeg allerede gleder meg til neste helg. Men først 
er det vel bare å kaste seg ut i ei ny arbeidsuke!:)

Ha en fin kveld videre alle sammen!!!!

-minimadammen-