lørdag 31. august 2013

God kveld i stua!

Ukene går altfor fort, og med to små og full jobb osv, ble bloggingen i siste rekke denne uken. 
Men nå er man landet godt i sofakroken. Ost og kjeks er kommet på bordet og de siste kveldenes opptak er kommet på skjermen:) 

Med et halv øye på tven og resten inne i bloggeverden, kan det ikke annet enn å bli en fantastisk aften!

I kveld skal jeg legge ut litt bilder av nyhuset vårt:)
Koselig å se tilbake på en lang prosess:)

Ha en knall kjekke kveld!! ;)

-minimadammen-


1 kommentar: