God kveld i stua!
Ukene går altfor fort, og med to små og full jobb osv, ble bloggingen i siste rekke denne uken.
Men nå er man landet godt i sofakroken. Ost og kjeks er kommet på bordet og de siste kveldenes opptak er kommet på skjermen:)
Med et halv øye på tven og resten inne i bloggeverden, kan det ikke annet enn å bli en fantastisk aften!
I kveld skal jeg legge ut litt bilder av nyhuset vårt:)
Koselig å se tilbake på en lang prosess:)
Ha en knall kjekke kveld!! ;)
-minimadammen-
Ser sååå flott ut! ;)
SvarSlett