God aften der ute!
Da en søndagen på hell, og det har vært en innholdsrik dag.
Dagen har gått til fjelltur, kakebaking og barnebursdag. Småguttene har vært ute hele dagen, så de sovnet fort når de traff putene ikveld!
Nå har jeg havnet på i gyngestolen og kjenner det at jeg allerede gleder meg til neste helg. Men først
er det vel bare å kaste seg ut i ei ny arbeidsuke!:)
Ha en fin kveld videre alle sammen!!!!
-minimadammen-
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar