søndag 8. september 2013

Helgen er på hell!:)

Helgene er altså gull verdt!!

Da er helgen på hell og man klarer nesten ikke vente på neste;) Neida nå er batteriene ladet og klar jeg er klar til en ny og innholdsrik uke:) Etter naustfest hos naboen i går var det deilig å pakke sekken å suse på hytten vår i dag. Hadde egentlig store planer om å få opp noen bildehyller i nyhuset. Men med sol fra skyfri himmel og mange uferdige prosjekter på hytta, fristet det litt mer. 

På hytta fikk vi endelig montert dusjen ferdig og ei ny taklampe over kjøkkenbordet. Ellers ble det ute jobbing. Vi fikk slått en del rundt hytta, ungene var helt eksemplariske og hadde nok savnet hytten. Vi har vært der lite etter vi overtok nyhuset. 

Nå blir det et kapittel eller to i ei god bok på tampen av helgen:)

Nyt kvelden!
-minimadammen-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar