Da var man landa i sofaen, og tven er kommet på og godteriet er kommet i skålene. Og straks skal lukten fra et glass rødvin fylle stua:)Kan det bli bedre??
Det har vært en nydelig sommerdag her i Vesterålen og jeg fikk meg en fantastisk fjelltur i formiddag!
Det var skikkelig energipåfyll :)
Ellers har vi fått ny isbitmaskin i hus, den har vi savnet de siste ukene. Det er rart hvor avhengig man kan bli av enkelte ting.
Ikveld har jeg tittet rundt på nettet etter Oslo lampa, har så lyst på den her i nyhuset!! Håper å få kjøpt den om ikke så altfor lenge. Imens jeg venter på å kjøpe den kan jeg heller vise der litt mer av nyhuset vårt:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar