Nesten helg!!
Jeg aner virkelig ikke hvor ukene blir av, plutselig er det torsdag igjen.
Med torsdagen kommer også helge-roen sakte, men sikkert snikende inn på meg.
Etter en lang tid i permisjon, har det vært en overgang å komme ut i jobb igjen, på godt og vondt:)
Det positive er jo at man setter enda mer pris på helgene:) Fredagskvelden spesielt er gull!!
Endelig igår fikk jeg åpnet esken med hvite happy lights, som jeg kjøpte for en god del uker siden på Sprell i Stavanger. Har grubla litt på hvor jeg skulle ha dem. Jeg har vært inne på tanken å ha dem over en stige jeg har på badet, eller i en lang blank vase jeg har stående på gulvet. Men plutselig slo deg meg at det kunne bli fint å bare ha dem liggende i en stor luftig skål. Skålen jeg kom på jeg hadde er fra Ikea. Tenkte jeg skulle legg ut et bilde eller to så får dere se så fint det ble. Riktig koselig i
høstmørket!!:-)
Kanskje flere har tips til hvor man kan bruke happy lights evt pynte med dem?
Ellers må alle ha en flott og koselig høstkveld!
-minimadammen-
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar