fredag 6. september 2013

Tidsklemma!!!

Hei igjen!! 

Prøver å vær inne her så mye som mulig:) men føler ikke det blir nok. Dette gjenspeiler det vanlige hverdagen min. Døgnet har ikke nok timer og tidsklemmen er stadig et tema! Jeg har i tillegg dilla på instagram og snap chat, disse er veldig lett tilgjengelig og blir en kanal som ofte blir brukt. Derfor hadde det vært kjempe morsomt hvis dere også vil følge meg på en av dem f.eks :) 

Instagram nicket er minimadam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar