fredag 6. september 2013

Litt mer snacks!:)

Fant et par bilder jeg bare må dele med dere ikveld:)



Her er dørene to av glassdørene våre i huset, den til høyre er inn til kjøkkenet fra stuen, det er doble skyvedører.
Døren til venstre er den du ser lengre ned på bloggen. Denne døren fører ut til gangen/hallen vår:)





Her er tapeten til minstemann i huset!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar